بازدید از نمایشگاه دستاورد های گروه صنعتی گلرنگ

بازدید از نمایشگاه دستاورد های گروه صنعتی گلرنگ

نمایشگاه توانمندی های گروه صنعتی گلرنگ از تاریخ 19/09/1402 لغایت 1402/09/24 در محل گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید .

موسس گروه اَکا مهندس محمد صادق بندگی به دعوت از گروه صنعتی گلرنگ و از طرف دانشگاه تهران ، از این نمایشگاه بازدید نمودند و  پیرامون همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر گردید .

در نمایشگاه دستاوردها گروه صنعتی گلرنگ بیش از ۱۰۰ شرکت و ۱۵۰ برند ، با هدف معرفی دستاوردهای این مجموعه حضور داشتند.

گروه صنعتی گلرنگ

گروه صنعتی گلرنگ (به انگلیسی : Golrang Industrial group ؛ به‌طور مخفف GIG) شرکت هلدینگ ایرانی است که در زمینه های تولید و توزیع لوازم بهداشتی و صنایع غذایی، توزیع دارو، لوازم آرایشی و زیبایی، ارائه خدمات بازرگانی، چاپ، حمل و نقل و بسته‌بندی و صنایع تجهیز فروشگاهی فعالیت می‌کند .

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

در این دانشنامه که به همت واحد تحقیق و توسعه شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین تهیه شده است. می توانید اطلاعات مربوط به سیستم های امنیت و حفاطتی ،IT و ICT. و مطالب مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. این دانشنامه همچنین شامل مطالبی از قبیل نرم افزارهای مرتبط ، نظرات و مشکلات کاربران و پاسخگویی به سوالات. و همچنین مطالب آموزشی و فیلم های آموزشی مختلف می باشد.

itparskala.com

سایت ITPARSKALA به طور تخصصی در زمینه محصولات ICT و برق و الکترونیک فعالیت می نماید. این سایت با هدف سهیم نمودن تمامی عرضه کنندگان و فروشندگان این محصولات راه اندازی گردید. و بر این باوریم مشتری باید خرید بی واسطه انجام دهد. ITPARSKALA خرید بی واسطه را به وسیله مشارکت همه عرضه کنندگان مستقیم در این سایت برای مشتری فراهم نموده است.

www.oca-co.com

شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین با پشتوانه تیم فنی و متخصص در زمینه مشاوره ، طراحی ، اجرا و تامین قطعات سیستم های برق اضطراری و اتوماسیون های اداری فعالیت می نماید .

این شرکت به منظور رفاه حال مشتریان خود دارای فروشگاه آنلاین قطعات الکترونیکی و سیستم های IT می باشد.