سالگرد دوازدهمین سال تاسیس گروه O.C.A و شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین

سالگرد دوازدهمین سال تاسیس گروه O.C.A و شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین

سالگرد دوازدهمین سال تاسیس گروه O.C.A و شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین را به تمامی همکاران عزیز و فعالان در این شرکت تبریک عرض می نمایم . بی شک با تلاش های بی وقفه ی همکاران و تیم متخصص و لطف خداوند در این 12 سال به شکوفایی رسیده ایم. ما بر این باوریم کشتی های بی حرکت را موج ها تکان می دهند و اجازه نمیدهیم تحولات و مسایل بیرونی و داخلی مسیر ما را مشخص نماید و با تلاش و دانش روز دنیا شامل دانش مدیریت و IT ، مسیر پیشرفت را هموار میکنیم و روز به روز به اهداف تعیین شده خود دست می یابیم . در این مسیر مشتریان عزیز ما نقش کلیدی در تصمیمات دارند ؛ چرا که اولویت این گروه خدمت رسانی های مطلوب و ارائه خدمات در کلاس جهانی به مشتریان می باشد و رضایت آنان را سرلوحه کار خودمان قرار داده ایم . گروه O.C.A با گذشت 12 سال دارای  6 شرکت زیر مجموعه و بهره گیری بالغ بر 25 نیروی متخصص را در کارنامه خود دارد . به امید فردایی بهتر

 موسس گروه O.C.A و مدیر عامل شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین مهندس محمد صادق بندگی  1402/11/29

 

گروه شركت های مهندسي عصر ارتباطات مشرق زمين

این شرکت ارائه دهنده انواع تجهیزات و سیستم های حفاظتی و امنیتی و IT و ICT و خدمات در این حوزه می باشد.

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی و ICT 

شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین در زمینه IT و ICT  با تیم های متخصص فعالیت می نماید ، اعضای تیم های تخصصی شرکت همگی دارای دانش روز می باشند و هماهنگ با واحد R&Dشرکت اطلاعات به روز رسانی میشود . از آن جايي كه سرويس دهي با بهترين كيفيت ممكن از مهمترين اهداف اين مجموعه مي باشد ، شركت عصر ارتباطات مشرق زمين همگام با پيشرفت صنعت مخابرات ، الكترونيك و كامپيوتر در جهان با ابتكاري نو،اقدام به ايجاد فضايي در داخل سايت شركت با نام «دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT (wiki.oca-co.com) » نموده است ، كه تيم تحقيقاتي و پژوهشي شركت اقدام به بروز رساني اين قسمت با مطالب روز دنيا مي نمايد.

تازه های IT

آی تی پارس کالا

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICTمطالب مرتبط با موفقیت ، کسب و کار و منتورینگ را در  ایــــنـــجـــا  مشاهده نمایید.