بازدید از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان قطب فولاد سازی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد . در تاریخ 27 آذرماه 1402 موسس گروه اَکا مهندس محمد صادق بندگی توسط هیئتی از دانشگاه تهران از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان بازدید بعمل آوردند. در این بازدید ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد و نورد گرم و نمایشگاه دستاورد ها ، به بررسی چالش ها و ویژگی های فولاد مبارکه اصفهان پرداخته شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر گردید و همچنین پیرامون همکاری های فی مابین دانشگاه تهران و فولاد مبارکه تصمیماتی اخذ گردید.

 

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

بازدید از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

 

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد در ایران است، که در جنوب شهر کَرکِوَند و جنوب غربی شهر مبارکه قرار دارد. فولاد مبارکه هم‌اکنون محرک بسیاری از صنایع بالادستی و پایین‌دستی است. فولاد مبارکه در ۱۱ دوره جایزهٔ ملی تعالی سازمانی و ۶ دوره جایزهٔ شرکت دانشی در کشور رتبهٔ نخست را به‌دست آورده‌است و همچنین این شرکت در سال ۱۳۹۱ برای نخستین‌بار به عنوان تنها شرکت ایرانی با کسب امتیاز ۶۵۴ تندیس زرین جایزهٔ ملی تعالی سازمانی را از آن خود کند.

 عصر ارتباطات مشرق زمین 

فروشگاه تخصصی آی تی پارس کالا

سایت ITPARSKALA به طور تخصصی در زمینه محصولات ICT و برق و الکترونیک فعالیت می نماید. این سایت با هدف سهیم نمودن تمامی عرضه کنندگان و فروشندگان این محصولات راه اندازی گردید ؛ و بر این باوریم مشتری باید خرید بی واسطه انجام دهد . ITPARSKALA خرید بی واسطه را به وسیله مشارکت همه عرضه کنندگان مستقیم در این سایت برای مشتری فراهم نموده است.

با دانشنامه عصر ارتباطات مشرق زمین به روز باشید.

باشگاه مشتریان اُکا

اولین باشگاه در سطح کشور می باشد که به مشتریان IT و ICT خدمات ارائه می دهد.

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICTمطالب مرتبط با موفقیت ، کسب و کار و منتورینگ را در  ایــــنـــجـــا  مشاهده نمایید.