جلسه با دانشگاه بین المللی چابهار

در مورخه 02/11/1402 جلسه ای با حضور بنیانگذار گروه اَکا مهندس محمد صادق بندگی و گروه آموزش های آزاد دانشگاه بین المللی چابهار در شهر چابهار  استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید . در جلسه با دانشگاه بین المللی چابهار  درخصوص موضوعاتی از جمله ؛راه اندازی آموزش های آزاد ، موضوعات تخصصی صادرات و بازرگانی و  همچنین حوزه IT بحث و تبادل نظر گردید .

 

جلسه با دانشگاه بین المللی چابهار

درباره دانشگاه

دانشگاه بین‌المللی چابهار دانشگاهی غیرانتفاعی و غیردولتی است که در سال ۱۳۸۱ با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چابهار بنیان گذاشته شده‌است. رتبه‌ این دانشگاه در پایگاه مرجع دانشگاه‌های ایران در مرداد ۱۳۹۹، ۳ در بین دانشگاه‌های غیر دولتی و ۳۵ در بین کل دانشگاه‌های کشور اعلام شده است.

 

گروه شركت های مهندسي عصر ارتباطات مشرق زمين

این شرکت ارائه دهنده انواع تجهیزات و سیستم های حفاظتی و امنیتی و IT و ICT و خدمات در این حوزه می باشد.

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی و ICT 

شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین در زمینه IT و ICT  با تیم های متخصص فعالیت می نماید،اعضای تیم های تخصصی شرکت همگی دارای دانش روز می باشند و هماهنگ با واحد R&Dشرکت اطلاعات به روز رسانی میشود . از آن جايي كه سرويس دهي با بهترين كيفيت ممكن از مهمترين اهداف اين مجموعه مي باشد ، شركت عصر ارتباطات مشرق زمين همگام با پيشرفت صنعت مخابرات ، الكترونيك و كامپيوتر در جهان با ابتكاري نو ، اقدام به ايجاد فضايي در داخل سايت شركت با نام «دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT (wiki.oca-co.com) » نموده است . همچنين اين شركت مجهز به فروشگاه اينترنتي مي باشد كه كليه محصولات اين شركت و همچنين نرم افزار ها و كتب تخصصي برق و …از طريق اين فروشگاه اينترنتي عرضه مي گردد.

 

باشگاه مشتریان اُکا

اولین باشگاه در سطح کشور می باشد که به مشتریان IT و ICT خدمات ارائه می دهد.

آی تی پارس کالا

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICTمطالب مرتبط با موفقیت ، کسب و کار و منتورینگ را در  ایــــنـــجـــا  مشاهده نمایید.